onsdag 30 januari 2013

Hi guys ~

Hi!It`s Kim Nana,the R-10`s member) It`s my first time I am writing the blog and now I will introduce myself)
I have started dancing not so long time ago,but I`m trying to improve my skills and become better and better х) I really love kpop and dancing) In addition, I am a cosplayer,love drawing,taking photos and singing x3 I`m Black Jack,Sone,Queens and V.I.P. х) My biases are Yoona,Jiyeon,Bom,No Min Woo and Lee Min Ho :3
I`ll try not to write here something boring,so check out our blog :33
______________________________________________________

Hej!Det är Kim Nana,R-10s medlem)Det är min första gången jag bloggar och nu kommer jag att presentera mig)
I har börjat att dansa inte så längre sedan men jag försöker förbättra mig och bli bättre och bättre х)
Jag verkligen gillar kpop och dans)  Dessutom är jag en Cosplayer, älskar teckning, fotografera och sjunga x3 Jag är Black Jack,Sone,Queens och V.I.P. х)  Mina biases är Yoona,Jiyeon,Bom,No Min Woo and Lee Min Ho :3
Jag ska försöka att skriva någonting intressant här så kolla in vår blogg :33



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar