lördag 2 februari 2013

G-Ya is in Da House !

Tjäänare folket.


Det är jag som är G-Ya, -titel här- JAG HAR INGEN TITEL I R-10 :'((((
Jag kanske är den roliga.
Eller aegyo flickan. Eller...ingenting...bara...tom...luft...

hehuhehu.
I vilket fall som helst, jag gick med i R-10 i augusti, genom en audition. Och det var toppen! Har fått så många fina vänner och något att längta till efter varje förbaskad spanska lektion jag har i slutet av skoldagarna jag har träning. Dansa är superkul! Trots att jag är långt ifrån jättebra, så är det iallafall en bra bit på vägen, och jag kämpar för att bli bättre.

Mer om mig då: Jag ääälskar att vara kreativ. Sjunga, dansa, rita, skriva är bara några av mina intressen. Jag studerar estetik och media på gymnasiet, första året (är 1996:a). Kpop är ett megaintresse för mig - rättare sagt ett distraktionsmoment - och jag har varit ett kpop fan i ett år nästan exakt! Min absoluta favoritgrupp är Super Junior, jag är E.L.F fullt ut. Sen avgudar jag 100% också.

Oiiii peeps.


I am G-Ya, -title here- I HAVE NO TITLE IN R-10 :'((((
Maybe I am the funny one.
Or the aegyo girl. Or...nothing...just...empty...air...

hehuhehu.
Anyways, I joined R-10 in August, through an audition. It was great! I have gained many wonderful friends and I have something to long for after every fricking Spanish lesson I have in the end of the school days I have practice. To dance is superfun! Even though I am far from a great dancer, I am progressing, and fighting to be better.

More about me: I looove to be creative. Sing, dance, paint, write are just some of my hobbies. I study aestetics and media at gymnasium, first year (1996 liner). Kpop is a huge interest - rather a distraction - and I have been a kpop fan for almost exactly a year! My absolute favorite group is Super Junior, I am a hardcore E.L.F. I adore 100% too.


 ____________________________________________________________________________________________________

Min ultimata bias är Cho Kyuhyun till vänster (SuJu). Nu ska jag vara lite läskig här och skriva att han betyder allt för mig. Och han har en helt totalfantastisk röst. Jag kan skriva en längre uppsats om honom en annan gång. (HAN FYLLER ÅR IMORN<3)

Min andra bias är Seo Minwoo till höger (100%). Han är en solstråle i mitt liv och jag blir så glad varje gång jag ser honom. Uppsats kommer.


My ultimate bias
is Cho Kyuhyun to the left (SuJu). I am going to be a little scary now and write that he means everything to me. And he has a fricking amazing singing voice. I can write a longer essay about him some other time. (HIS BIRTHDAY IS TOMORROW <3 icanpostitbythen)

My second bias is Seo Minwoo to the right (100%). He is a beautiful sunshine in my life and I become so happy everytime I see him. Essay will come.

 ____________________________________________________________________________________________________

Här har ni en bild efter träningen igår
...och en annan random bild. CIAO.

Here you have a picture after practice yesterday
...and another random pic. CIAO.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar