onsdag 6 februari 2013

Introduction - Myung!

Hellau!!! Myung här!

Jag ser att flera av de andra redan har gjort inlägg om sig själva så tänkte att det var tid för mig att presentera mig :3

Jag heter Edith men kallas Myung i R-10. Jag är 16 år och går i ettan på gymnasiet. Jag tycker om att dansa, spela teater, hänga med R-10 och mina andra vänner, spazza över k-pop (who dosen't?) och en hel del annat ^^

Jag gick precis som G-Ya, Nana och Fayee med i R-10 i höstas efter en failad audition haha. Jag är jätte glad att jag kom med i R-10 för vi har det verkligen jätte kul och jag tycker så mycket om alla medlemmar :3

Jag har lyssnat på K-pop i ungefär ett och ett halvt år och mitt bästa band är EXO. Min bias är Byun Baekhyun cause ahsjadjasgdahj <3
Men annars lyssnar jag på många olika band men Infinite, B1A4, Teen Top, SHINee och många andra tycker jag om :D

Jag vet inte hur ofta jag kommer blogga, jag lyckas alltid glömma bort det, men jag ska försöka göra ett inlägg någon gång ibland!

Hoppas ni tycker om vår blogg och att ni gillar våra covers!
Puss Puss Myung!

 A picture from when we made our She'z cover!

______________________
Hello! Myung here!
I see
that several of the members have already writen about themselves, so I figured it was time for me to introduce myself :3

My name is Edith, but I'm called Myung in R-10. I am 16 years old and I'm in the first grade of high school. I like to dance, play theater, hang outwith R-10 and my other friends, spazz over k-pop (who dosen't?) And a lot of other things ^ ^
J
ust as G-Ya, Nana and Fayee I joined R-10 last fall thru an failed audition haha. I'm really happy that I joined R-10 cause it's allways fun and I really love all the members :3

I have been listening to K-pop for about a year and a half and my best band is EXO. My bias is Byun Baekhyun cause ahsjadjasgdahj <3
But otherwise, I listen to many different bands like Infinite, B1A4, Teen Top, SHINee, and many others :D

I don't know how often I will blog, I always manage to forget it, but I'll try to do a post once in a while!

Hope you enjoy our blog and that you like our covers!
XoXo Myung!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar